24 сакавіка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Намеснік прэм'ер-міністра Аляксандр Субоцін абазначыў задачы для мясной галіны ў гутарцы з журналістамі падчас экспартнага форуму "Беларусь мясная", перадае карэспандэнт БЕЛТА.
"У гэтым годзе мы плануем дабавіць па аб'ёмах вытворчасці і экспарту прадукцыі сельскай гаспадаркі ў параўнанні з мінулым. Мы робім стаўку на ўсе сегменты: і на раслінаводства, і на жывёлагадоўлю. Вядома, і малако, і ялавічына будуць драйверамі росту. Паводле сусветных ацэнак, хутчэй за ўсё, вырасце цана на цукар і на рапс, таму будзем удзяляць гэтым напрамкам асаблівую ўвагу", - сказаў Аляксандр Субоцін.
Паводле яго слоў, стратэгічная задача для мясной галіны - прырастаць і займаць сваю нішу на новых рынках, а таксама ўтрымліваць пазіцыі на традыцыйных. "Мы ўжо ў мінулым годзе прадалі на экспарт каля 400 тыс. т. Нас ведаюць і любяць, нашы прадукты цэняць за мяжой", - падкрэсліў віцэ-прэм'ер.
Аляксандр Субоцін таксама закрануў тэму дыверсіфікацыі экспарту. "Асноўны аб'ём паставак быў сканцэнтраваны на расійскім рынку. Але цяпер мы актыўна спрабуем асвойваць рынак КНР, з вялікімі надзеямі глядзім на рынкі ісламскіх дзяржаў, краін Афрыкі. Даволі складана выходзіць на еўрапейскі рынак, паколькі яны вельмі жорстка і інтэнсіўна сябе абараняюць, але мы імкнёмся зарэкамендаваць сябе там", - адзначыў ён.
"Акрамя таго, мы ідзём у бок тавараў з больш высокай дабаўленай вартасцю. І гэта не толькі каўбасы, але і вэнджаніна, саленні, паўфабрыкаты", - рэзюмаваў віцэ-прэм'ер.