12 снежня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Прадпрыемствы "Беллегпрама" ў 2022 годзе павялічылі пастаўкі ў краіны Азіі. Аб гэтым паведаміла старшыня канцэрна Таццяна Лугіна ў інтэрв'ю праграме "Тыдзень" на тэлеканале СТБ, паведамляе БЕЛТА.
"Па рынках Азіі мы ў гэтым годзе нядрэнна адпрацавалі, тэмп росту 137 працэнтаў. Мы павялічылі сваю прысутнасць па экспарце на рынку Казахстана, Азербайджана, Арменіі. Новы рынак у гэтым годзе, на які мы да гэтага не пастаўлялі, - рынак Таджыкістана. Павялічылі сваю прысутнасць у Індыі. Прадпрыемствы канцэрна павялічылі пастаўку ў Кітай у чатыры разы за кошт гатовай скуры. Пра Афрыку думаем. Калі гаварыць у цэлым па галіне, па прадпрыемствах канцэрна, то мы выконваем паказчыкі па экспарце, па выніках года чакаем 111,4 працэнта", - сказала Таццяна Лугіна.
Гандлёвы дом беларускіх вытворцаў нядаўна адкрыўся ў Падмаскоўі - у Сонечнагорскім раёне Маскоўскай вобласці. На 400 кв.м прадстаўлены больш за 3 тыс. найменняў тавараў ад беларускіх кампаній - Добрушскага фарфоравага завода, шклозавода "Нёман", Аршанскага льнокамбіната, БВБА, "Бархіма" і іншых. "Гэта пляцоўка сабрала каля 20-25 вытворцаў тавараў рознага прызначэння. Усё, што мы выпускаем і чым мы ганарымся ў Беларусі. Сёння ў нас тэмпы росту паставак у Расійскую Федэрацыю - 130 працэнтаў па прадпрыемствах канцэрна", - адзначыла старшыня "Беллегпрама".