12 красавіка, Гомель /Кар. БЕЛТА/. ААТ "Рагачоўскі МКК" ажыццявіў першую пастаўку згушчанага малака ў вялікай тары ў Кітай, паведамілі БЕЛТА на прадпрыемстве.
Партыя салодкай прадукцыі адгружана на аснове праведзеных перагавораў і дасягнутых раней дамоўленасцей. Ад кітайскіх партнёраў на камбінат паступіў запыт на згушчанае малако ў вялікай тары па 20 кг для кандытарскай вытворчасці. "Гэта згушчанае малако будзе выкарыстоўвацца для вытворчасці прадукцыі, а таксама для правядзення дэгустацый з мэтай далейшай папулярызацыі класічнага згушчанага малака на кітайскім рынку. Нягледзячы на тое што згушчанае малако не з'яўляецца традыцыйным прадуктам для Кітая, з боку кітайскіх партнёраў прысутнічае зацікаўленасць у далейшым развіцці па гэтым відзе прадукцыі. Са свайго боку мы гарантуем вельмі высокую якасць і выкананне патрабаванняў кітайскага боку для ўзаемавыгаднага доўгатэрміновага супрацоўніцтва", - падкрэслілі на прадпрыемстве.
Як расказалі спецыялісты, кітайскі рынак мае сваю спецыфіку. Так склалася гістарычна, што спажыванне малочных прадуктаў у гэтай краіне знаходзіцца на больш нізкіх значэннях адносна іншых краін. Разам з тым апошнім часам яно пачало расці. "Гэта тлумачыцца ростам колькасці насельніцтва гарадоў, павелічэннем даходаў сярэдняга класа, трэндам на здаровае харчаванне і моду на прадукты з Захаду, да якіх кітайцы адносяць малочку. Таксама ў Кітаі не распаўсюджана і спажыванне згушчанага малака. Мясцовыя вытворцы не вельмі актыўна стараліся ўкараніць новы прадукт на рынак і не ўкладвалі вялікіх грошай у папулярызацыю. Аднак у сённяшніх умовах мяркуецца, што попыт на малочныя прадукты ў Кітаі будзе павялічвацца, у тым ліку і на згушчанае малако. Гэтаму будзе садзейнічаць і ўсё большая урбанізацыя, і рэкамендацыі мясцовых устаноў аховы здароўя", - растлумачылі на МКК.
Чакаецца, што аб'ём паставак на кітайскі рынак згушчанага малака ў перспектыве будзе толькі расці.
Гісторыя прадпрыемства бярэ пачатак у 1930-я гады. Цяпер Рагачоўскі МКК выпускае больш за 100 відаў прадукцыі. З'яўляецца адным з буйнейшых высокатэхналагічных вытворцаў малочных кансерваў, прадуктаў дзіцячага харчавання, натуральнамалочнай прадукцыі, сыроў і масла на тэрыторыі СНД. Спецыялісты прадстаўляюць прадукцыю на міжнародных форумах, выстаўках, прома-дэгустацыях, праводзяць перагаворы аб узаемавыгадным супрацоўніцтве.