30 верасня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Мінскі аўтамабільны завод прадставіў на пляцоўцы "ТэхІнаПрам" найноўшыя мадэлі аўтатэхнікі ў лінейцы магістральнікаў, прычым адзін з іх - на газаматорным паліве, паведамілі БЕЛТА ў прэс-службе прадпрыемства.
Седлавы цягач з гідраадборам МАЗ-54402N з колавай формулай 4х2 прызначаны для перавозкі грузаў у саставе аўтапоезда. На аўтамабілі ўстаноўлена прасторная двухмесная кабіна з двумя спальнымі месцамі. Асаблівасцю МАЗ-54402N сталі балоны агульным аб'ёмам 1092 л, размешчаныя не толькі ў базе аўтамабіля, але і за кабінай, што забяспечвае запас ходу да 800 км. Канструкцыя цягача дазваляе працаваць з самазвальнымі паўпрычэпамі. МАЗ-54402N абсталяваны рухавіком Weichai Power WP13NG430E2, экалагічнага класа Еўра-5, працуючым на кампрыміраваным газе, магутнасцю 419 к.с. і 16-ступеньчатай каробкай перадач. Дапушчальная агульная маса аўтапоезда - 48 тыс. кг, поўная маса аўтамабіля ў сабраным стане - 9,1 тыс. кг. Тэхнічна дапушчальная агульная маса аўтамабіля 17 850 кг.
Мадэль седлавога цягача МАЗ-6410ХХ з колавай формулай 6х2 і рухавіком экалагічнага класа Еўра-5 характарызуецца сучасным дызайнам і перадавымі канструктарскімі і тэхналагічнымі рашэннямі, як, напрыклад, устаноўка падвеснай восі. Такая опцыя дае магчымасць павялічыць эфектыўнасць перавозак і знізіць кошт валодання аўтамабілем.
Для большага камфорту вадзіцеля ў новым МАЗ-6410ХХ палепшаны эрганоміка рабочага месца і зона адпачынку. Асаблівая ўвага ўдзелена актыўнай і пасіўнай бяспецы. Прасторная двухмесная кабіна з высокім дахам і двума спальнымі месцамі абсталявана сістэмамі кандыцыянавання і ацяплення. Электронныя сістэмы дазваляюць вадзіцелю ўпэўнена адчуваць сябе на любым дарожным пакрыцці: EBS - электронная сістэма тармазоў, ESP - электронная сістэма курсавой устойлівасці, AEBS - сістэма экстраннага тармажэння, LDWS - сістэма сачэння за разметкай.
Для зніжэння дынамічных нагрузак на дарогу і вібранагружанасці аўтамабіля на ўсіх восях і вядучым мосце седлавога цягача ўстаноўлены дыскавыя тармазныя механізмы, што ў спалучэнні з электроннай тармазной сістэмай дае магчымасць зменшыць тармазны шлях.
Сачыць за сістэмамі аўтамабіля і сілавой устаноўкай, мінімізаваць час на пошук няспраўнасці дае магчымасць мультыплексная сістэма электраабсталявання.
На седлавым цягачы ўстаноўлены пакет электрапрыбораў, у тым ліку святлодыёдныя дзённыя хадавыя агні, электракіруемыя люстэркі задняга віду, цэнтральны замок.
Дапушчальная агульная маса аўтапоезда - 44 тыс. кг, поўная маса аўтамабіля ў сабраным стане - 8,8 тыс. кг. Тэхнічна дапушчальная агульная маса аўтамабіля з улікам масы вадзіцеля - 27,5 тыс. кг. Максімальная скорасць аўтапоезда - 89 км/гадз. з устройствам абмежавання скорасці згодна з правілам ЕЭК ААН нумар 89.
Мінскі аўтамабільны завод - адно з буйнейшых беларускіх машынабудаўнічых прадпрыемстваў, якое спецыялізуецца на выпуску велікагрузных аўтамабіляў, спецтэхнікі, аўтобусаў, тралейбусаў і прычапной тэхнікі. Гандлёвая марка МАЗ шырока вядома ў СНД і далёкім замежжы. Тэхніка адпавядае экалагічным стандартам Еўра-3, 4, 5, 6. З канвеера завода сыходзяць седлавыя цягачы, бартавыя аўтамабілі, шасі пад устаноўку рознага спецабсталявання - усяго больш за 500 мадэлей і 3 тыс. мадыфікацый.