25 кастрычніка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Прадстаўнік ААТ "МАЗ" - кіруючая кампанія холдынга "БЕЛАЎТАМАЗ", намеснік камерцыйнага дырэктара па рэалізацыі пасажырскай тэхнікі Уладзімір Дормаш ва ўрачыстай абстаноўцы перадаў 11 новых пасажырскіх аўтобусаў маркі "МАЗ-203" Салехардскаму аўтобуснаму прадпрыемству (Расія), паведамілі БЕЛТА ў прэс-службе пасольства Беларусі ў Расіі.
Аўтобус "МАЗ-203" уяўляе сабой нізкападлогавы пасажырскі транспарт вялікага класа, прыстасаваны для транспарціроўкі людзей па гарадскіх і прыгарадных маршрутах. Нізкая падлога дапамагае праводзіць пасадку і высадку пасажыраў без цяжкасцей, а сістэма нахілу кузава скарачае час на прыпынкі і дае магчымасць павялічваць скорасць перамяшчэння. Пасажыраўмяшчальнасць аўтобуса - да 90 чалавек.
Новыя аўтобусы МАЗ экалагічныя і эканамічныя, працуюць на газаматорным паліве. Транспарт аснашчаны спецыяльнай пнеўмападвескай для перавозкі маламабільных грамадзян. Салоны абсталяваны абагравальнікамі, кандыцыянерамі, а падлогі - з супрацьслізготным пакрыццём.
На працягу тыдня новыя аўтобусы будуць аформлены ў Дзяржаўтаінспекцыі, пасля чаго выйдуць на гарадскія маршруты. Як паведаміў кіраўнік Салехарда Аляксей Цітоўскі, гэта знакавая падзея для муніцыпалітэта, паколькі пасажырапаток штогод становіцца большым і цяпер складае каля 7 тыс. пасажыраў за суткі. "Частка з іх заменіць на лініях устарэлыя аўтобусы, якія ўжо вычарпалі рэсурс. Перш за ўсё мы скароцім інтэрвалы чакання на дзеючых маршрутах", - адзначыў ён.
Акрамя сталіцы Ямала - Салехарда - чатыры новыя аўтобусы "МАЗ-206" атрымаў і горад Губкінскі. У сваю чаргу ў 2022 годзе плануецца далейшае абнаўленне аўтобуснага парка новымі машынамі МАЗ у гарадах Наябрск, Лабытнангі, Новы Урэнгой і Мураўленка, Надымскім і Ямальскім раёнах ЯНАА.
Мінскі аўтамабільны завод - адно з буйнейшых беларускіх машынабудаўнічых прадпрыемстваў, якое спецыялізуецца на выпуску велікагрузных аўтамабіляў, спецтэхнікі, аўтобусаў, тралейбусаў і прычапной тэхнікі. Гандлёвая марка МАЗ шырока вядома ў СНД і далёкім замежжы. Тэхніка адпавядае экалагічным стандартам Еўра-3, 4, 5, 6. З канвеера завода сыходзяць седлавыя цягачы, бартавыя аўтамабілі, шасі пад устаноўку рознага спецабсталявання - усяго больш за 500 мадэлей і 3000 мадыфікацый.