26 лістапада, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Стратэгія абутковага холдынга "Прамень" на бліжэйшую пяцігодку - аднаўленне і развіццё брэнда. Аб гэтым 25 лістапада заявіла старшыня канцэрна "Беллегпрам" Таццяна Лугіна на сустрэчы з навучэнцамі Мінскага дзяржаўнага каледжа тэхналогіі і дызайну лёгкай прамысловасці, паведамілі карэспандэнту БЕЛТА ў прэс-службе канцэрна.
"Сёння некаторыя прадпрыемствы холдынга працуюць па аўтсорсінгу, а гэта не самы эфектыўны бізнес. Разам з тым значных ігракоў на абутковым рынку краіны мала, і я ўпэўнена, што шляхам пашырэння асартыменту выпускаемага мадэльнага абутку "Прамень" зможа заняць сваё месца ў нішы. Паколькі абутак гэтага легендарнага брэнда з гісторыяй амаль сотню гадоў заўсёды славіўся якасцю", - расказала Таццяна Лугіна.
Звяртаючыся да навучэнцаў, кіраўнік канцэрна падкрэсліла, што прадпрыемствы айчыннага легпрама гатовы браць на работу юнакоў і дзяўчат яшчэ ў час вучобы, у тым ліку навучаць непасрэдна на вытворчасці. "Прафесіяналы прамысловага комплексу - аснова эканомікі краіны. Мы чакаем вас на нашых прадпрыемствах са смелымі ідэямі, прапановамі і ініцыятывамі. А кіраўніцтва заўсёды знойдзе магчымасць падтрымаць маладога спецыяліста і стымулюючымі выплатамі, і прадастаўленнем жылля", -