25 ліпеня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Турыстычны прадукт Беларусі падпадае пад крытэрыі запатрабаванняў турыстаў з Індыі. Аб гэтым заявіў на прэс-канферэнцыі "Мінск - Нью-Дэлі: перспектывы і магчымасці новага напрамку" старшыня праўлення Рэспубліканскага саюза турыстычнай індустрыі Піліп Гулы, перадае карэспандэнт БЕЛТА.
"Індыя - вельмі багаты і перспектыўны рынак для Беларусі. На рынку Індыі можна працаваць і зарабляць. Гэта ўжо даказаная сусветная практыка. Для нас Індыя - дружалюбная краіна. Акрамя таго, Беларусь і прапанаваны намі турыстычны прадукт падпадаюць пад крытэрыі запатрабаванняў індыйскіх турыстаў. Мы разумеем як там уладкавана бізнес-дыстрыбуцыя ў асобе тураператараў, турагентаў і іншых прадстаўнікоў названай сферы. У сувязі з гэтым, думаю, прамы рэйс з Нью-Дэлі будзе добра загружацца", - заявіў Піліп Гулы.
Ён дадаў, што шырока заявіць пра беларускі турыстычны рынак у Індыі ўдалося толькі ў 2017 годзе, калі кіраўнік дзяржавы прыбыў з візітам у гэту краіну. Тады было падпісана мноства пагадненняў і заключаны мемарандумы аб супрацоўніцтве. Менавіта ў той перыяд у Беларусі атрымалася добра зарэкамендаваць сябе ў прафесійных колах і трапіць у фокус увагі індыйскага турбізнесу.
"Далей мы паступова развівалі дзелавыя адносіны з індыйскімі партнёрамі, сталі дамаўляцца аб прома-турах і запрашаць калег да сябе. Таксама мы выпускалі часопіс для турыстычных кампаній, у якім расказвалася пра беларускі турыстычны прадукт", - падкрэсліў старшыня праўлення Рэспубліканскага саюза турыстычнай індустрыі.
Паводле яго слоў, усе прыкладзеныя намаганні былі не дарэмныя і акупіліся адкрыццём прамога рэйса ў сталіцу Індыі. Акрамя таго, Піліп Гулы адзначыў важнасць кансалідацыі прадстаўнікоў турыстычнага бізнесу, транспартных кампаній і іншых, маючых дачыненне для павышэння турыстычнай прывабнасці Беларусі і выпрацоўкі агульнай стратэгіі работы з рынкам Індыі.