21 жніўня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. У Ганконгу адбыўся форум з удзелам беларускіх дзелавых колаў. Аб гэтым паведамілі БЕЛТА ў Нацыянальным цэнтры маркетынгу.
Беларуска-ганконгскі форум арганізаваны пры падтрымцы генеральнага консульства Беларусі ў САР Ганконг. На мерапрыемстве былі прэзентаваны магчымасці беларускіх кампаній, якія працуюць у сферы вытворчасці прадуктаў харчавання, праведзены перагаворы з прадстаўнікамі ганконгскага бізнесу. Таксама беларуская дэлегацыя наведала міжнародную выстаўку прадуктаў харчавання і напіткаў HKTDC Food Expo.
"Дзякуючы ўнікальнаму геаграфічнаму, гістарычнаму і палітычнаму ўладкаванню Ганконг з'яўляецца сувязным мостам для міжнароднага бізнесу і капіталу не толькі ў кантынентальны Кітай, але і ў Паўднёва-Усходнюю Азію, выступае ключавым элементам адной з буйнейшых агламерацый - раёна Вялікага заліва (правінцыя Гуандун - САР Ганконг - САР Макаа). Пры гэтым статус сусветнага фінансавага, лагістычнага і тэхналагічнага цэнтра робіць Ганконг адным з лепшых месцаў для пашырэння бізнесу. Нацыянальны цэнтр маркетынгу аказвае ўсебаковае садзейнічанне беларускім прадпрыемствам у пашырэнні прадукцыі ў САР Ганконг", - расказалі ў НЦМ.
Адносна экспартных паставак прадукцыі Беларусі ў Ганконг, рэгіён з'яўляецца 54-м па велічыні рынкам збыту беларускай прадукцыі. У 2021 годзе аб'ём экспарту Беларусі ў Ганконг склаў $12,5 млн, павялічыўшыся ў параўнанні з папярэднім годам амаль на 80 працэнтаў. У 2021 годзе адзначаны істотны рост тавараабароту паміж Беларуссю і Ганконгам - у 5,3 раза: з $9,8 млн у 2020 годзе да $52,1 млн у 2021 годзе.
Сярод 10 найбольш перспектыўных беларускіх груп тавараў і асноўных таварных пазіцый чорныя металы, малочная прадукцыя, электрычныя машыны і абсталяванне, мяса птушкі і мяса БРЖ, касметычныя сродкі і парфумерыя, рыба і малюскі, оптыка, гадзіннікі і медыцынскія інструменты, гатовыя прадукты з мяса, фармацэўтычныя кампаненты.