2 сакавіка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Беларускія прадпрыемствы падпісалі кантракты на $7 млн на харчовай выстаўцы ў Дубаі, паведамілі БЕЛТА ў выставачным прадпрыемстве "Белінтэрэкспа" БелГПП.
"25 беларускіх прадпрыемстваў харчовай галіны прынялі ўдзел у нацыянальнай экспазіцыі Belarus. The Taste of Nature на найбуйнейшай харчовай выстаўцы Gulfood 2021. Айчынныя вытворцы прадставілі мясную і малочную прадукцыю, вырабы з мяса птушкі і яек, бакалею і кандытарскія вырабы. Вынікамі работы гэтых прадпрыемстваў у Дубаі сталі кантракты з партнёрамі з ААЭ, Бангладэша, Ганы, Егіпта, Іарданіі, Ірана, Ірака, Емена, Лівана, Лівіі, Пакістана, Саудаўскай Аравіі, Сербіі, Сірыі на агульную суму большую за $7 млн", - адзначылі ў "Белінтэрэкспа".
У прыватнасці, кампанія "Праймілк" паставіць прадукцыю на $5 млн. ААТ "Гродзенская тытунёвая фабрыка "Нёман" заключыла кантракт на $1 млн на пастаўку сваёй прадукцыі. $500 тыс. - сума здзелкі ТАА "Белхарчпрам" з эмірацкімі партнёрамі. ААТ "Рагачоўскі малочнакансервавы камбінат" заключыла кантракт на пастаўку першай партыі сметанковага масла 82,5%-ай тлустасці ў ААЭ. Аб'ём пастаўкі - 25 т. Прадукцыя гэтага вытворцы - пітное стэрылізаванае малако - зацікавіла кліентаў з Емена. Кампаніі з Бангладэш і Ганы звярнулі ўвагу на згушчанае малако, а прадстаўнікі лівійскай дэлегацыі - на канцэнтраванае малако без цукру.
Сярод іншых вынікаў работы беларускіх прадпрыемстваў на выстаўцы - выхад ААТ "Салігорская птушкафабрыка" ў фінал конкурсу Gulfood Innovation Awards 2021 у катэгорыі "Самы інавацыйны прадукт з мяса і птушкі". Прадукт, які звярнуў на сябе ўвагу экспертнага журы, - яйкі курыныя і перапёлкі, вэнджаныя па ўнікальнай тэхналогіі на натуральных альховых шчэпках, растлумачылі ў выставачнай кампаніі.
"Замарожаная ялавічына на косці з тэрмінам захоўвання 12 месяцаў, а таксама ахалоджаная ялавічына ад ААТ "Слонімскі мясакамбінат" зацікавілі кліентаў з ААЭ, Егіпта, Іарданіі, Саудаўскай Аравіі, Сінгапура, Тайланда і Малайзіі. Пастаўкі натуральных мясных кансерваў з ялавічыны на рынак ААЭ і Саудаўскай Аравіі прадстаўнікі прадпрыемства абмеркавалі з пакупнікамі з гэтых дзяржаў", - расказалі спецыялісты "Белінтэрэкспа".
Прадстаўнікі ААЭ, Емена, Лівана, Лівіі выказалі зацікаўленасць у набыцці прадукцыі кандытарскай фабрыкі "Віцьба".
"Нягледзячы на завяршэнне выстаўкі, віртуальнае люстэрка на сайце "Белінтэрэкспа" прадаўжае работу. Анлайн-платформа дала магчымасць удзельнікам і гасцям форуму лепш арыентавацца ў павільёнах, даведацца ўсю неабходную інфармацыю аб прадукцыі беларускіх прадпрыемстваў-удзельнікаў, а таксама атрымаць кантакты прадстаўнікоў кампаній для далейшых дзелавых адносін", - дадалі ў кампаніі.
Арганізатар беларускай экспазіцыі - выставачнае прадпрыемства "Белінтэрэкспа" Беларускай гандлёва-прамысловай палаты.