Афіцыйны сайт Рэспублікі Беларусь
Каляды і Новы год у Беларусі
Бізнес
Каляндар падзей у Беларусі
Выдатныя мясціны Беларусі
Сусветная спадчына ЮНЕСКА ў Беларусі
Беларускія санаторыі і курорты
Сувеніры з Беларусі
| Галоўная | Бізнес | Бізнес-навіны

Бізнес-навіны

5 Ліп 2022

Беларусь адкрыла павільён у кітайскім аналагу TikTok. Усяго за гадзіну было прададзена прадукцыі на $135 тыс.

Беларусь адкрыла павільён у кітайскім аналагу TikTok. Усяго за гадзіну было прададзена прадукцыі на $135 тыс.
Фота пасольства Беларусі ў КНР

5 ліпеня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Нацыянальны электронны павільён Беларусі адкрыўся на кітайскай пляцоўцы Douyin (аналаг папулярнага сэрвісу з кароткаметражнымі відэа і прамымі трансляцыямі TikTok), паведамілі БЕЛТА ў Пасольстве Беларусі ў КНР.

У цырымоніі адкрыцця нацыянальнага павільёна прыняў удзел Надзвычайны і Паўнамоцны Пасол Беларусі Юрый Сянько. У прамым эфіры дыпламат прэзентаваў беларускую прадукцыю.

Усяго за гадзіну анлайн-трансляцыі эфір пасла паглядзелі больш за 1,3 млн чалавек, а агульная сума продажаў беларускага шакаладу і снэкаў перасягнула 900 тыс. кітайскіх юаняў, або каля $135 тыс.

"Асартымент прадукцыі пастаянна абнаўляецца і ў бліжэйшы час папоўніцца малочнай, кандытарскай і алкагольнай прадукцыяй і касметыкай з Беларусі", - адзначылі ў дыпмісіі.

Архіў
Пн Аўт Сер Чцв Пт Сб Нядз
Помнікі Вялікай Айчыннай вайны ў Беларусі