Афіцыйны сайт Рэспублікі Беларусь
Каляды і Новы год у Беларусі
Бізнес
Каляндар падзей у Беларусі
Выдатныя мясціны Беларусі
Сусветная спадчына ЮНЕСКА ў Беларусі
Беларускія санаторыі і курорты
Сувеніры з Беларусі
| Галоўная | Бізнес | Бізнес-навіны

Бізнес-навіны

26 Ліп 2023

У РСТІ расказалі, што можа прапанаваць Беларусь на турыстычным рынку Індыі

У РСТІ расказалі, што можа прапанаваць Беларусь на турыстычным рынку Індыі
Фота з архiва

З 11 жніўня паміж Мінскам і Нью-Дэлі ўстанаўліваюцца прамыя авіязносіны. Гэта падзея будзе садзейнічаць росту турыстычнага патоку ў нашу краіну і, адпаведна, прыбытку. Як развіваліся нашы ўзаемаадносіны з Індыяй, які прадукт можа прапанаваць наша краіна на індыйскім рынку і якія перспектывы супрацоўніцтва ў гэтай сферы, расказаў старшыня праўлення Рэспубліканскага саюза туріндустрыі (РСТІ) Піліп Гулы.

Стан выязнога турызму ў Індыі

"Наша работа з рынкам Індыі пачалася з 2014 года. Важна, што яны прыйшлі да нас самі. Тады партнёры з Індыі растлумачылі нам ёмістасць свайго рынку, крытэрыі спажывання і нават правялі некалькі рэкламных інфатураў. На той момант выязны паток з Індыі складаў 21 млн турыстаў за год, і ўжо да 2030 года іх колькасць павінна была зраўнавацца з выязным патокам турыстаў з Кітая", - адзначыў Піліп Гулы.

У 2019 годзе выязны паток з Індыі складаў больш за 26,9 млн чалавек. Згодна з афіцыйнай статыстыкай, колькасць выязных турыстаў у 2021 годзе павялічылася на 8,55 млн грамадзян у параўнанні з 7,29 млн у 2020 годзе. Аднак выязны паток у параўнанні з 2019 годам рэзка скараціўся з-за ўспышкі COVID-19. Тым не менш у 2021 годзе ўсё пачало аднаўляцца.

Перспектывы Беларусі на турыстычным рынку Індыі

"Паколькі рынкі краін Паўднёвай Азіі растуць, мы ўяўляем для іх даволі вялікую цікавасць. Паток турыстаў з Індыі вялікі і ўзрастаючы", - падкрэсліў старшыня праўлення Рэспубліканскага саюза туріндустрыі.

Паводле яго слоў, на гэты момант індыйскі рынак для Беларусі з'яўляецца стратэгічна важным, і ў бліжэйшыя дзесяцігоддзі мы можам разлічваць на супрацоўніцтва з гэтай краінай. "Гэта той сусветны рынак, за які ёсць сэнс змагацца, і ў нас для гэтага ёсць усе магчымасці", - лічыць Піліп Гулы.

Паводле яго слоў, індыйцаў цікавяць камбінаваныя авіятуры з наведваннем некалькіх краін. "У прыватнасці для Беларусі было б нядрэнна скааперавацца з такімі краінамі, як Казахстан, Азербайджан, Расія і іншымі. Асабліва важна звярнуць увагу на Азербайджан, паколькі рэгулярная палётная праграма з Індыі ў Баку даволі бюджэтная і складае каля $250-270", - дадаў старшыня праўлення РСТІ.

Асноўны сезон для падарожжа індыйскіх турыстаў - гэта лета, таму што ў Індыі цяпер вельмі горача.

"Вялікія гарады, смог, загазаванасць і адсутнасць свабодна наведвальных лясоў - вялікая праблема для індыйцаў. Наша краіна можа прапанаваць ім наведванне Белавежскай пушчы, Бярэзінскага біясфернага запаведніка і іншых прыродных выдатных мясцін Беларусі", - сказаў Піліп Гулы.

Акрамя таго, ён звярнуў увагу на асноўныя крытэрыі туру для індыйскіх турыстаў. Так, аптымальны кошт арганізаванага туру не павінен перавышаць $1000 з пералётам і пражываннем. Атэлі выбіраюцца пераважна 4-зоркавыя, а працягласць туру - прыкладна 7 дзён.

Асаблівасці работы з індыйскімі турыстамі

Як расказаў старшыня праўлення Рэспубліканскага саюза туріндустрыі, у індыйскіх тураператаў ёсць складанасці з даверам да замежных партнёраў. Ім вельмі важна, каб турыстам усё спадабалася і яны засталіся максімальна задаволенымі. "Канкурэнцыя на рынку Індыі вельмі вялікая і сур'ёзная. Таму без дружбы, даверных адносін і некалькіх асабістых прыёмаў наладзіць адносіны вельмі складана", - падзяліўся ён.

Паводле яго слоў, індыйскія турысты, якія могуць дазволіць сабе замежную паездку, у асноўным выбіраюць для пражывання 4-5-зоркавыя атэлі, але тут таксама ёсць складанасць. "Паколькі індыйцы падарожнічаюць па ўсім свеце, яны прывыклі да брэндавых назваў сеткавых атэляў і сусветных стандартаў. Нашы нацыянальныя гасцініцы ім не знаёмыя, і размяшчэнне там - рызыка для іх. Аднак мы плануем сур'ёзна заняцца гэтым пытаннем і прапрацаваць яго з дапамогай інфатураў, рэкламных і азнаямленчых паездак", - заявіў Піліп Гулы.

Яшчэ адным спецыфічным момантам у рабоце з індыйскім рынкам ён назваў харчаванне, паколькі нацыянальная кухня Індыі вельмі адрозніваецца ад нашай багаццем вострых спецый і іншымі асаблівасцямі. "Індыйскія партнёры вельмі педантычна ставяцца да гэтага пытання. Пры гэтым наш бок заўсёды можа падладзіцца, прыгатаваць усе неабходныя стравы і забяспечыць лепшыя ўмовы для нашых гасцей", - рэзюмаваў старшыня праўлення РСТІ.

БЕЛТА.

Архіў
Пн Аўт Сер Чцв Пт Сб Нядз
Помнікі Вялікай Айчыннай вайны ў Беларусі