30 лістапада, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Нацыянальны цэнтр маркетынгу сумесна з індыйскай кансалтынгавай кампаніяй Universal Business & Corporate Services Centre правёў відэаканферэнцыю для беларускіх дзелавых колаў, прысвечаную тэме асаблівасцей вядзення бізнесу ў Індыі. Аб гэтым паведамілі БЕЛТА ў прэс-службе НЦМ.
"У ходзе мерапрыемства былі абазначаны перавагі вядзення бізнесу ў Індыі, а таксама разгледжаны канкрэтныя стратэгіі і ўмовы выхаду на рынак. У якасці перспектыўных ніш экспертам Universal Business & Corporate Services Centre адзначаны сельская гаспадарка, банкаўская сфера, лагістыка, хімічная прамысловасць, ІТ-сфера, тэкстыльная галіна, турызм і іншае. Асаблівая цікавасць з боку беларускіх кампаній была праяўлена да пытанняў правядзення ўзаемаразлікаў", - расказалі ў НЦМ.
У працяг развіцця двухбаковых дзелавых кантактаў Нацыянальны цэнтр маркетынгу сумесна з Федэрацыяй гандлёва-прамысловых палат Індыі (FICCI) арганізуе ў Мінску 12 снежня беларуска-індыйскі бізнес-форум.
Беларускім кампаніям, зацікаўленым ва ўдзеле ў відэаканферэнцыі, неабходна запоўніць рэгістрацыйную форму або звярнуцца ў Нацыянальны цэнтр маркетынгу па тэлефоне +375 17 328 46 25 або на пошту oms@icetrade.by.