7 красавіка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Прадпрыемствы канцэрна "Беллеспаперапрам" у студзені - лютым павялічылі экспарт прадукцыі на 14,7 працэнта адносна аналагічнага перыяду 2020 года. Аб гэтым БЕЛТА паведамілі ў прэс-службе канцэрна.
На знешнія рынкі за першыя два месяцы работы ў гэтым годзе прадпрыемствы канцэрна экспартавалі тавараў на $112 млн, што на $14,4 млн, або на 14,7 працэнта, больш, чым за два аналагічныя месяцы 2020 года. Пры гэтым у студзені - лютым 2020 года тэмп росту экспарту да студзеня - лютага 2019 года таксама быў істотным - 111,2 працэнта.
У бягучым годзе прадпрыемствы "Беллеспаперапрама" прадаўжаюць планамерна нарошчваць пастаўкі ў краіны далёкага замежжа (краіны па-за СНД), куды экспартавана прадукцыі на 23,8 працэнта больш, чым за аналагічны перыяд 2020 года. Пры гэтым адгрузкі ў блізкае замежжа таксама не зніжаюцца, на гэтым сегменце рынку экспарт вырас амаль на 6 працэнтаў.
У ліку асноўных гандлёвых партнёраў прадпрыемстваў канцэрна традыцыйна спажыўцы з Расіі, якім экспартавана тавараў на $36 млн (на 22 працэнты больш), Польшчы ($17,9 млн, на 11,8 працэнта больш), Кітая ($13,9 млн, на 71,7 працэнта больш). Усяго прадукцыя прадпрыемстваў канцэрна экспартуецца на рынкі 53 краін. Сярод іх Індыя, Егіпет, ААЭ, ЗША, Канада, Шры-Ланка і іншыя.
З агульнага аб'ёму вырабленай прадукцыі экспартавана 76,2 працэнта тавараў.