3 жніўня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Нацыянальны цэнтр маркетынгу і Кітайская асацыяцыя лагістыкі і закупак абмеркавалі ўзаемадзеянне ў сферы электронных закупак, паведамілі БЕЛТА ў НЦМ.
Адбылася сустрэча прадстаўнікоў цэнтра і асацыяцыі. На мерапрыемстве абмяркоўваліся пытанні ўзаемадзеяння ў сферы рэгулюемых электронных закупак.
Бакі дасягнулі дамоўленасці аб узаемнай кансультацыйнай падтрымцы партнёрскіх арганізацый па пытанні ўдзелу ў такіх закупках і абмене інфармацыяй аб буйнамаштабных тэндарах, якія праводзяцца ў дзвюх дзяржавах.