15 кастрычніка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Нацыянальны цэнтр маркетынгу арганізуе калектыўную экспазіцыю Беларусі на Міжнароднай выстаўцы харчовай прамысловасці і сельскай гаспадаркі Oman Agrofood, якая пройдзе з 2 па 4 снежня ў сталіцы султаната - Маскаце, паведамілі БЕЛТА ў цэнтры маркетынгу.
Oman Agrofood з'яўляецца добрай пляцоўкай для пашырэння сваіх гандлёвых інтарэсаў на гэтым рынку, паколькі выстаўка - ключавое мерапрыемства ў сферы харчавання і сельскай гаспадаркі ў Амане, якое арганізуецца штогод пры падтрымцы Міністэрства сельскай гаспадаркі, рыбалоўства і водных рэсурсаў. У 2023 годзе ў выстаўцы прынялі ўдзел 100 экспанентаў з 15 краін, а колькасць наведвальнікаў перасягнула 6,7 тыс. чалавек з 29 дзяржаў.
Як адзначылі ў Нацыянальным цэнтры маркетынгу, кіраўніцтва Амана пацвердзіла адкрытасць і гатоўнасць да развіцця адносін з Беларуссю. Сярод прыярытэтаў султаната - развіццё вытворчасці сельскагаспадарчай прадукцыі і перапрацоўкі прадуктаў харчавання.
Выстаўка Oman Agrofood прадугледжвае тры асноўныя раздзелы: харчовая прамысловасць (мясная і малочная прадукцыя, кандытарскія і хлебабулачныя вырабы, паўфабрыкаты, замарожаная прадукцыя, снэкі, прадукты для здаровага харчавання, безалкагольныя напіткі і сокі, бакалея), сельская гаспадарка (сельскагаспадарчая тэхніка і абсталяванне, угнаенні, кармы, абсталяванне для садоўніцтва, ірыгацыйнае абсталяванне і матэрыялы, насенне і расада, абсталяванне для жывёлагадоўлі і птушкагадоўлі, ветэрынарныя прэпараты, халадзільнае абсталяванне) і ўпакоўка (абсталяванне для ўпакоўкі, упакоўка з розных матэрыялаў).
Нацыянальны цэнтр маркетынгу акажа садзейнічанне ўдзельнікам калектыўнай экспазіцыі і забяспечыць распрацоўку дызайн-праекта экспазіцыі, будаўніцтва і афармленне стэнда, комплекснае вырашэнне арганізацыйных пытанняў.