9 кастрычніка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Нацыянальны цэнтр маркетынгу і Асацыяцыя развіцця супрацоўніцтва з кітайскімі прадпрыемствамі падпісалі пагадненне аб супрацоўніцтве. Фармалізацыя дакумента абумоўлена ўзаемнай зацікаўленасцю ў развіцці беларуска-кітайскіх дзелавых адносін, паведамілі БЕЛТА ў Нацыянальным цэнтры маркетынгу.
У прыватнасці, размова ідзе аб аказанні садзейнічання малому і сярэдняму бізнесу дзвюх краін у выхадзе на рынак Кітая, пошуку надзейных партнёраў, комплекснай арганізацыі бізнес-місій, а таксама дапамозе ў вырашэнні ўзнікаючых праблемных пытанняў у Паднябеснай.
Пагадненне, як падкрэслілі ў цэнтры, мае прыкладное значэнне і павінна аблягчыць шлях беларускім прадпрыемствам да заключэння здзелак з кітайскімі партнёрамі.