3 верасня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Беларускія прадпрыемствы прэзентавалі свой патэнцыял на выстаўцы харчовых прадуктаў і тэхналогій WorldFood Istanbul у Стамбуле, паведамілі БЕЛТА ва УП "Белінтэрэкспа" Беларускай гандлёва-прамысловай палаты.
У перыяд з 3 па 6 верасня Стамбул збірае лепшых сусветных баераў і лідараў сферы харчовай прамысловасці з больш як 160 краін у рамках 32-й міжнароднай выстаўкі WorldFood Istanbul. Яна з'яўляецца другой па маштабе і ахопе ўдзельнікаў у рэйтынгу галіновых сусветных падзей, уступаючы толькі Gulfood у Дубаі.
WorldFood Istanbul - 2024 аб'ядноўвае больш за 1,1 тыс. удзельнікаў і больш за 800 прафесійных прадстаўнікоў гандлёвых сетак кампаній, звыш 64 тыс. наведвальнікаў і гасцей падзеі. Сярод прадстаўленых краін на міжнароднай выстаўцы гэтага года і Беларусь.
Адкрыццё экспазіцыі Belarus. The Taste of Nature адбылося з удзелам генеральнага консула Беларусі ў Стамбуле Аляксея Шведа.
"Стамбул - адзін з прыярытэтных хабаў па пашырэнні кропак збыту і рэалізацыі беларускай харчовай прадукцыі, устанаўленні дзелавых і гандлёва-эканамічных кантактаў, што сведчыць пра асаблівую цікавасць сярод буйных кампаній да ўдзелу ў гэтым экспазіцыйным форуме", - адзначыла дырэктар "Белінтэрэкспа" Наталля Кураш.
Так, на выстаўцы WorldFood Istanbul - 2024 прадстаўлена вядомая ў многіх краінах і рэгіёнах свету кампанія Bremor, якая прэзентуе шырокі асартымент рыбных прадуктаў, морапрадуктаў, спрэдаў, ікры, прадуктаў з сурымі, салатаў і хумусаў.
Таксама экспазіцыя Belarus. The Taste of Nature аб'яднала шэраг вядомых беларускіх кампаній з улікам запытаў рэгіянальнага харчовага рынку і сучасных тэндэнцый. Сухое хуткарастваральнае малако, натуральнамалочную, безлактозную малочную прадукцыю, глазураваныя сыркі, сыры, масла і марожанае ў асартыменце прапануе ААТ "Слуцкі сыраробны камбінат". ААТ "Мінскі малочны завод нумар 1" - кіруючая кампанія холдынга "Першы малочны" прэзентуе сухія малочныя прадукты з натуральнага каровінага малака, а таксама цвёрдыя сыры, масла, глазураваныя сыркі, безлактозную лінейку малочнай прадукцыі, напіткі на расліннай аснове.
Беларуская экспазіцыя на выстаўцы WorldFood Istanbul развівае вектар гандлёва-эканамічнага і інвестыцыйнага супрацоўніцтва з краінамі еўра-азіяцкага напрамку, вызначае шырокі пералік перспектыўных узаемавыгадных праектаў паміж краінамі.
Сацыяльна-эканамічныя адносіны Беларусі і Турцыі, завераныя рэалізацыяй комплексу галіновых мерапрыемстваў, падмацаваны палітычнымі кантактамі і дыялогам на вышэйшым узроўні, у тым ліку ў рамках міжурадавай камунікацыі.
Турцыя з'яўляецца адным з лідараў па аб'ёме ВУП сярод краін, што сталі на шлях развіцця, пры гэтым 25 працэнтаў ад усіх рабочых месцаў у краіне прыпадае на сельскую гаспадарку і харчовую сферу, што абумоўлівае цікавасць і попыт на імпарт беларускай галіновай прадукцыі.
Дзякуючы вялікай прафесійнай аўдыторыі рознічных бізнес-прадстаўнікоў, гандлёвых сетак, спецыялізаваных імпарцёраў у сферы прадуктаў харчавання і напіткаў, WorldFood Istanbul з'яўляецца ключавой рэгіянальнай падзеяй, у рамках якой запланавана серыя B2B-мерапрыемстваў і перагавораў, тэматычных форумаў з дэманстрацыяй сучасных тэхналогій галіны з удзелам прадстаўнікоў беларускага боку.