30 красавіка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. У Мінскага аўтамабільнага завода ёсць усе шанцы адваяваць пазіцыі ў еўрапейскіх вытворцаў на рынку Егіпта. Аб гэтым заявіў журналістам першы намеснік міністра прамысловасці Беларусі Аляксандр Агароднікаў, паведамляе БЕЛТА.
Як паведамлялася раней, у час двухдзённага афіцыйнага візіту ў Арабскую Рэспубліку Егіпет прэм'ер-міністр Беларусі Раман Галоўчанка наведаў прадпрыемства International Company for Industries and Projects. Гэта кампанія ў Каіры заснавана ў 2016 годзе. Яна з'яўляецца афіцыйным дылерам грузавой тэхнікі ААТ "Мінскі аўтамабільны завод" на тэрыторыі Егіпта. Аснову ўзаемадзеяння склалі закупкі шасі МАЗ пад устаноўку абсталявання егіпецкага паходжання - перш за ўсё самазвальныя платформы, аўтабетоназмяшальнікі, цыстэрны для вады, а таксама іншая прадукцыя.
Першы намеснік міністра расказаў, што на плошчах дылерскага цэнтра арганізаваны шоўрум тэхнікі МАЗ, аўтарызаваны сэрвісны цэнтр для правядзення гарантыйнага рамонту і тэхнічнага абслугоўвання эксплуатуемай прадукцыі МАЗ. СТА мае кваліфікаваны персанал, абучаны ў ААТ "МАЗ", арганізаваны мабільныя сэрвісныя брыгады. Вядзецца работа па аднаўленні раней пастаўленай у Егіпет тэхнікі МАЗ.
Як адзначыў Аляксандр Агароднікаў, у дылера ёсць некалькі напрамкаў прадаўжэння бізнесу. "Першы, напэўна, такі складаны і цяжкі напрамак. Размова аб тым, што Мінскі аўтамабільны завод тут на рынку даўно, эксплуатуецца шмат пастаўленых машын. Усяго тут працуе больш за 1500 машын, многім з якіх па тэрміне службы патрабуецца капітальны рамонт. Таму, адпаведна, кампанія вельмі шмат удзяляе ўвагі менавіта аднаўленню тых машын, якія тут працуюць даўно", - абазначыў першы намеснік міністра Мінпрама.
Ён расказаў пра яшчэ адзін вектар работы на егіпецкім рынку. "Мы бачылі тут сэрвісны цэнтр, які арганізаваны ў адпаведнасці з усімі патрабаваннямі Мінскага аўтамабільнага завода, і гэта самае галоўнае, што мы сваім новым спажыўцам гатовы будзем гарантаваць поўны сэрвіс 24/7 і паслягарантыйнае абслугоўванне. Асноўны напрамак тут мы звязваем з пастаўкамі поўнасабраных машын, нашых шасі, на якія будуць ставіцца адпаведныя надбудовы, якія патрэбны егіпцянам, - пачынаючы ад класічных, якія патрэбны камунальным гаспадаркам, і заканчваючы тымі, якія будуць рабіцца для сілавых структур", - паведаміў Аляксандр Агароднікаў.
Што датычыцца перспектыў беларускіх машынабудаўнікоў на рынку Егіпта, то тут, на думку першага намесніка міністра, "усё будзе залежаць ад таго, наколькі нам будуць верыць, што мы як кампанія прыйшлі сур'ёзна і надоўга". "Таму што на рынках Егіпта шмат былой ва ўжыванні еўрапейскай тэхнікі, і на сённяшні дзень мы з такой тэхнікай канкурыруем. Канкурыруем таксама з рынкам новых машын. Па традыцыі тут добра адчувае сябе "Мерседэс". Але калі мы аднолькавыя па тэхнічных характарыстыках, то па вартасных - дзе 25-30 працэнтаў маем перавагу. Трэба проста паказаць, што мы тут, што вярнуліся з сэрвісам, з пастаянным абслугоўваннем і паціху адваёўваць пазіцыі ў еўрапейцаў. Для гэтага ўсё ёсць", - падкрэсліў Аляксандр Агароднікаў.