Афіцыйны сайт Рэспублікі Беларусь
Каляды і Новы год у Беларусі
Улада
Каляндар падзей у Беларусі
Выдатныя мясціны Беларусі
Сусветная спадчына ЮНЕСКА ў Беларусі
Беларускія санаторыі і курорты
Сувеніры з Беларусі
| Галоўная | Улада | Падзеі

Падзеі

25 Сак 2022

Лукашэнка даручыў у самыя кароткія тэрміны дапрацаваць указ аб рэкламе ў СМІ

Лукашэнка даручыў у самыя кароткія тэрміны дапрацаваць указ аб рэкламе ў СМІ

25 сакавіка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Прэзідэнт Беларусі Аляксандр Лукашэнка даручыў у самыя кароткія тэрміны дапрацаваць вынесены на яго разгляд праект указа, які рэгулюе пытанні рэкламы ў сродках масавай інфармацыі. Аб гэтым паведаміў сёння журналістам міністр інфармацыі Уладзімір Пярцоў па выніках нарады ў кіраўніка дзяржавы, перадае карэспандэнт БЕЛТА.

"Кіраўнік дзяржавы даручыў прапрацаваць у самыя кароткія тэрміны - да канца месяца - не толькі праект указа, які сёння абмяркоўваўся, але і іншыя нарматыўныя акты (магчыма, крыху непапулярныя), якія дапамогуць у першую чаргу дзяржаўным і іншым патрыятычна настроеным СМІ выжываць у гэты няпросты перыяд, калі меры рыначнага рэгулявання, звычайныя меры вядзення бізнесу не зусім працуюць", - расказаў Уладзімір Пярцоў.

Паводле яго слоў, у праекце ўказа прапрацаваны меры, каб беларускія сродкі масавай інфармацыі "дастойна працавалі і развіваліся". "У нас у краіне ёсць для гэтага патэнцыял. Сродкі масавай інфармацыі павінны выконваць асноўную задачу - даносіць праўдзівую, аб'ектыўную інфармацыю да жыхароў нашай краіны і замежжа. І рабіць гэта аператыўна", - падкрэсліў міністр.

"А што датычыцца збору за рэкламу і мэтавага фонду на стварэнне нацыянальнага кантэнту, пакуль база падаткаабкладання не такая вялікая. У звычайны перыяд гэта было б 30 і больш мільёнаў рублёў - паколькі рэкламны рынак крыху сціснуўся, гэта не больш за 9 (мільёнаў беларускіх рублёў. - Заўвага БЕЛТА). Але ў звычайны перыяд нармальнай работы рэкламнага рынку гэта таксама будзе дзейсны метад па стымуляванні СМІ ствараць нацыянальны медыяпрадукт, кантэнт для тэлебачання, радыё, друкаваных сродкаў масавай інфармацыі і, што немалаважна, для інтэрнэту", - дадаў Уладзімір Пярцоў.

Як паведамлялася, на разгляд Прэзідэнта быў вынесены праект указа, які рэгулюе пытанні рэкламы ў сродках масавай інфармацыі. Дакумент ужо разглядалі некалькі разоў з розных бакоў і ўрад, і Адміністрацыя Прэзідэнта.

"Сёння сітуацыя змянілася кардынальна. У выніку цяперашняга геапалітычнага канфлікту на Расію і заадно на Беларусь абрушылі новы шквал грабежніцкіх санкцый", - адзначыў Прэзідэнт. З улікам таго, што ёсць верагоднасць прадаўжэння такога націску, трэба прымаць рашэнне, як дзейнічаць у існуючай абстаноўцы, упэўнены кіраўнік дзяржавы. "Што мы будзем рабіць? Што павінны зрабіць? Ёсць у нас рэальныя інструменты падтрымкі СМІ ў сітуацыі, якая склалася? Я хацеў бы пачуць адказы на гэтыя пытанні перш за ўсё ад міністра інфармацыі", - сказаў у час нарады кіраўнік дзяржавы.

Архіў
Пн Аўт Сер Чцв Пт Сб Нядз
Помнікі Вялікай Айчыннай вайны ў Беларусі