11 лютага, Мінск /Уладзімір Мацвееў - БЕЛТА/. Прэзідэнт Беларусі Аляксандр Лукашэнка арыентуе дзяржаўныя СМІ на сумленную і аб'ектыўную размову з аўдыторыяй, каб у няпростых умовах інфармацыйнага поля ўтрымаць увагу гледачоў, чытачоў і слухачоў. Аб гэтым ён заявіў сёння на нарадзе з кіраўнікамі вядучых дзяржаўных сродкаў масавай інфармацыі, перадае карэспандэнт БЕЛТА.
"Нам хапае з аднаго і другога боку. І ў гэтых няпростых умовах надзвычай важна ўзяць і ўтрымаць увагу. Але пры гэтым не страціць даверу гледачоў, чытачоў і слухачоў. Неабходна сумленна і аб'ектыўна гаварыць з людзьмі на зразумелай мове, даносіць ім нашу пазіцыю. У нас гэтага крыху не хапае", - сказаў кіраўнік дзяржавы.
У якасці станоўчага адрознення беларускіх СМІ ад шэрага замежных Аляксандр Лукашэнка адзначыў сумленную пазіцыю, адсутнасць фэйкавага выкладання падзей. "Беларусія СМІ, дзякуй боку, абсалютна праўдзіва выкладаюць тую ці іншую тэму або інфармацыю", - лічыць кіраўнік дзяржавы.
Разам з тым ён адзначыў, што часам айчынныя тэлевізійныя СМІ ўступаюць замежным калегам у паказе: "Аператары, фарміраванне самога сюжэту... Мы ў гэтым уступаем. Таму нам трэба падумаць".
Гаворачы аб тэлебачанні, у тым ліку відэакантэнце ў сетцы інтэрнэт, Аляксандр Лукашэнка падкрэсліў важнасць якаснай падачы візуальнай інфармацыі. "Гэта перш за ўсё "гляджу", потым - "слухаю". Я асабіста вельмі ўважліва сачу за вашымі прадуктамі, асабліва тэлевізійнымі. І пустыя развагі, што інтэрнэт усё заб'е, тэлевізар не патрэбны будзе. Няпраўда. Як мінімум 55-60 працэнтаў насельніцтва стабільна будзе карыстацца тэлевізарам", - сказаў Прэзідэнт.
Ён адначасова прызнаў наяўнасць і новых трэндаў, звязаных з магчымасцямі распаўсюджвання інфармацыі праз інтэрнэт, але выказаў упэўненасць, што і іншыя СМІ цяпер не менш запатрабаваныя. "Няхай гэта будзе на цяперашнім этапе як дадатак да традыцыйных СМІ. Можа, яны (інтэрнэт-СМІ. - Заўвага БЕЛТА) ужо недзе ўпоравень выйшлі, ледзь-ледзь наперад па нейкіх напрамках. Але традыцыйныя СМІ будуць заўсёды", - падкрэсліў беларускі лідар.
Кіраўнік дзяржавы дадаў, што СМІ часам памылкова гоняцца за колькасцю. Ён звярнуў увагу, што ў любым грамадстве ёсць лідары - людзі, якія фарміруюць пэўныя думкі і вядуць за сабой.