21 лютага, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Як у Беларусі развіваюць адукацыйны турызм, расказала галоўны спецыяліст упраўлення сацыяльнай і выхаваўчай работы Галоўнага ўпраўлення выхаваўчай работы і маладзёжнай палітыкі Міністэрства адукацыі Таццяна Драпакова ў час Рэспубліканскага семінара-нарады "Турысцка-экскурсійная дзейнасць як адзін з рэсурсаў патрыятычнага выхавання дзяцей і моладзі", перадае карэспандэнт БЕЛТА.
"Усе ўстановы адукацыі краіны атрымалі план, які рэгламентуе арганізацыю работы па адукацыйным турызме на 2024 год. Пры гэтым таксама выкарыстоўваецца план, які быў распрацаваны яшчэ ў 2020 годзе і прадаўжае дзейнічаць да 2025 года. Так, з улікам прапаноў і выніку маніторынгу, што праводзіўся на месцах ва ўстановах адукацыі краіны, былі сфарміраваны дапаўненні ў план развіцця адукацыйнага турызму", - адзначыла Таццяна Драпакова.
Паводле яе слоў, дзякуючы пэўным напрацоўкам і канструктыўным прапановам, у план па адукацыйным турызме атрымалася ўнесці найбольш якасныя змяненні.
"Вядзецца складанне даведнікаў турысцкіх маршрутаў, а пералік саміх маршрутаў штогод папаўняецца. Арганізавана ўключэнне адукацыйных аб'ектаў у экскурсійныя маршруты турыстычных арганізацый рэгіёна. Гэты момант якраз удакладнены ў дапаўненне да плана, які дзейнічае да 2025 года. Акрамя таго, арганізавана работа па фарміраванні рэестра адукацыйных маршрутаў у рэгіёнах. Прадоўжана работа па распрацоўцы даведнікаў рэгіянальных тэматычных экскурсій і тураў. Думаю, што без практычнай рэалізацыі гэтага напрамку работы складана было б ацаніць, наколькі гэтыя маршруты дзейсныя. Так, усе напрацаваныя рэзультаты на працягу года прадастаўляюцца на рэспубліканскія конкурсы па распрацоўцы лепшых турыстычных маршрутаў", - падкрэсліла галоўны спецыяліст.-0-